مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 06:302021-06-02سياسي

تشویق مردم برای حضور در انتخابات امر به معروف است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی گفت: تشویق کردن مردم به شرکت در انتخابات، مصداق امر به معروف است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام حسین معصومی در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر بنیاد استان خراسان رضوی، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا توضیح داد: اخلاق، رفتار و برخورد ما در مواجهه با خوبی ها و بدی ها بسیار مهم است، ممکن است یک رفتار خوب عاملی برای برطرف شدن یک اشتباه بزرگ باشد، این باید ترویج یابد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی گفت: تشویق کردن مردم به شرکت در انتخابات، مصداق امر به معروف است، همه مردم باید در امر به معروف شرکت کنند و انتظار است خانواده های معظم ایثارگران در این امر مهم نقش آفرینی شایسته ای انجام دهند.

حجت الاسلام معصومی یادآور شد: رقابت در انتخابات بین خوب و خوبتر است، باید مردم را تشویق کنیم تا در انتخابات شرکت کنند، مردم نسبت به سرنوشت کشور خود مسئول هستند، همانطور که شهدا خود را مسئول دانستند و به وظیفه خود عمل کردند ما نیز باید در این امر مهم شرکت کنیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد خراسان رضوی گفت: در راستای فعالیت ستاد امر به معروف و نهی از منکر، اتاق فکر سه نفره در بنیاد خراسان رضوی تشکیل شد تا شیوه کار کردن و فعالیت ها را ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشویق مردم برای حضور در انتخابات امر به معروف است

تشویق مردم برای حضور در انتخابات امر به معروف است