مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 06:252021-06-02اقتصادي

خراسان شمالی در میزان رشد اعتبارات، استان سوم کشور است


استاندار خراسان شمالی با اشاره به رشد 26 درصدی شاخص آسفالت در استان، گفت: خراسان شمالی ازلحاظ اعتبارات استان ضعیفی است اما در میزان رشد اعتبارات در کشور سوم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، محمدعلی شجاعی در نشست شورای هماهنگی راه و شهرسازی که صبح امروز با حضور داریوش امانی، معاون نیز در این جلسه اظهار کرد: خراسان شمالی بیش از 800 روستا دارد که در آمارها اعلام  می شود 52 درصد جمعیت استان شهری و 48 درصد روستایی هستند، درصورتی که تعداد زیادی از شهرهای جدید هنوز زیرساخت های روستایی دارند و در عمل بیش از 60 درصد مردم استان روستایی محسوب می شوند.

وی گفت: خراسان شمالی نه تنها درراه روستایی از میانگین کشوری عقب تر است بلکه بسیاری از راه های کنونی نیز نیاز به مرمت و بازسازی دارد.

پاک مهر افزود: در بحث تجهیزات نیز خراسان شمالی یکی از استان های محروم است و تمام 8 شهرستان استان نیازمند بهسازی در این موضوع دارند.

وی تصریح کرد: خراسان شمالی نسبت به سایر استان ها اعتبارات کمتری را دارد اما خوشبختانه امسال نسبت به سال های قبل وضعیت اعتباری بهتر شده است.

امان الله حسین پور نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به وضعیت راه های این شهرستان اظهار کرد: اسفراین 45 کیلومتر راه آماده آسفالت دارد اما سال هاست بلاتکلیف رهاشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی در میزان رشد اعتبارات، استان سوم کشور است

خراسان شمالی در میزان رشد اعتبارات، استان سوم کشور است