مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 05:552021-06-02اقتصادي

راه اندازی باغ راه آسمان در تهران


مدیر عامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران از افتتاح پروژه تکمیل پیست دوچرخه سواری مجموعه شهدای خلیج فارس و راه اندازی باغ راه آسمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، فریدون رضوی کیا، مدیر عامل شرکت عمرانی کارکنان امانی و با تکیه بر توان تخصصی همکاران شرکت شروع کنیم.

رضوی کیا توضیح داد: با توجه به ابلاغ مکرر ضرایب تعدیل قراردادهای پیمانکاری در سال گذشته که ناشی از نوسان شدید قیمت ها در بازار بود، به هیأت مدیره شرکت پیشنهاد دادیم که پروژه های عمرانی و توسعه ای دریاچه با استفاده از نیروی انسانی متخصص درون شرکت و به صورت امانی انجام شود تا بتوانیم بدون دغدغه در موعد مقرر و در همین دوره مدیریت شهری پروژه ها را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران ادامه داد: علیرغم این که در ادوار گذشته شرکت برای پرداخت حقوق کارکنان و پرداخت هزینه های جاری و نگهداشت دریاچه با مشکل جدی مواجه بوده و از سهامداران عمده به ویژه سازمان بازنشستگی شهرداری تهران استقراض یا کمک مالی دریافت می کرد؛ خوشبختانه با صرفه جویی در هزینه های غیر ضرور، وصول مطالبات معوقه و افزایش درآمدها و مدیریت صحیح منابع و مصارف مالی، نه تنها حقوق کارکنان شرکت؛ حقوق کارکنان پیمانکاران نگهداشت و هزینه های جاری به موقع پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی باغ راه آسمان در تهران

راه اندازی باغ راه آسمان در تهران