مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 04:552021-06-02سياسي

عربستان هنوز سهمیه حج 1400 را اعلام نکرده است


رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه سهمیه حج 1400 هنوز ازسوی عربستان اعلام نشده است گفت: گمانه زنی ها در این خصوص صحت ندارد.

- خبرگزاری مهر ، علیرضا رشیدیان درباره احتمال برگزاری حج تمتع 1400 گفت: حج تمتع به عنوان یکی از شعائر دینی محسوب می شود و ما به عنوان خدمتگزار ضیوف الرحمان وظیفه پیگیری برای تحقق این فریضه را داریم و تمامی امور جهت حضور حجاج از اقصی نقاط جهان اسلام به سرزمین وحی منوط به ایجاد ظرفیت و زمینه سازی توسط کشور عربستان است.

وی عنوان کرد: به محض اعلام سهمیه حج 1400؛ سازمان حج و زیارت اطلاع رسانی لازم و دقیق را انجام می دهد و تاکید بر آن است متقاضیان اخبار را از منبع موثق دنبال نمایند.

وی با بیان اینکه حج سال گذشته به دلیل شیوع 72 ساعت قبل از اعزام و مانند آن عنوان کرد و افزود: همچنین تمهیداتی شامل داشتن مجوز اینترنتی برای ورود به حرمین و انجام طواف هم تدارک شده و امیدواریم شرایط دقیق و کامل تر به همراه تعیین سهمیه کشورها هر چه زودتر اعلام شود.

به گفته رشیدیان، سازمان حج و زیارت نیز مکاتبات و پیگیری های خود را با طرف عربستانی انجام داده تا هر چه زودتر سهمیه جمهوری اسلامی ایران مشخص شود و برنامه های اجرایی برای اعزام زائران از جمله انعقاد قراردادهای مسکن، حمل و نقل، تغذیه و تدارکات و سایر برنامه ریزی ها انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان هنوز سهمیه حج 1400 را اعلام نکرده است

عربستان هنوز سهمیه حج 1400 را اعلام نکرده است