مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 04:052021-06-02اجتماعي

آمارهای شنیدنی از طلاق توافقی و سامانه تصمیم / ماجرای 4900 پرونده مختومه چیست؟


«بهترین لحظات ما در «سامانه تصمیم» را زوج های متقاضی طلاق توافقی می سازند که در لحظات آخر زندگی مشترک با کمک مشاوران سامانه از تصمیم برای طلاق توافقی منصرف می شود و پرونده شان برای همیشه مختومه می شود.

- گروه جامعه خبرگزاری فارس؛ عطیه اکبری: ترمز زوج هایی که خواهان طلاق توافقی هستند و پایشان را در یک کفش کرده اند که از هم جدا شوند را چطور می توان کشید؟ قبلاً طلاق توافقی به راحتی آب خوردن بود.

اگر زن وشوهری تحت فشار مشکلات و عدم سازش، فکر می کردند به ته خط رسیدند و تصمیم به طلاق توافقی می گرفتند، شال و کلاه می کردند، به دفاتر ازدواج و طلاق می رفتند و ظرف یکی دو روز مهر طلاق روی شناسنامه شان ثبت می شد و خلاص.

اما چند سالی می شود که ورق برگشته.

درخواست طلاق توافقی چه عددی است و چند درصد پرونده ها به سازش ختم می شود؟ البته گفت وگوی ما فراتر از سامانه تصمیم به بررسی چالش های مشاوره هم رسید و از معاون مشاوره و روان شناختی کشور پرسیدیم تکلیف نظام بیمه خدمات مشاوره ای روان شناختی چه شد؟ چرا مشاوره نوعی خدمت لاکچری است که هرکسی سراغش نمی رود؟ ایست به متقاضیان طلاق توافقی * ماجرای راه اندازی سامانه تصمیم چیست؟ این سامانه از چه سالی راه اندازی شد؟ تا قبل از سال 1370 زوجین برای انجام طلاق توافقی مستقیماً به دفاتر طلاق می رفتند و طلاق خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمارهای شنیدنی از طلاق توافقی و سامانه تصمیم / ماجرای 4900 پرونده مختومه چیست؟

آمارهای شنیدنی از طلاق توافقی و سامانه تصمیم / ماجرای 4900 پرونده مختومه چیست؟