مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 04:052021-06-02اقتصادي

پاداش یک میلیون تومانی برای مددجویان شاغل در البرز


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان البرز گفت: پاداش یک میلیون تومانی توسط کمیته امداد برای مددجویان و فرزندان آن ها که در یکسال گذشته مشغول به کار (با بیمه) شده اند پرداخت می شوند.

- شاهین رضایی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با تأکید بر اینکه این نهاد از طریق استعداد سنجی، مشاوره شغلی و آموزش های فنی و حرفهو مهارتی متناسب در صدد توانمندسازی و خودکفایی مددجویان از طریق اشتغال زایی و خودکفایی است، گفت: سهم البرز در ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد و افراد نیازمند در سال جاری، 8000 شغل است که در قالب تسهیلات اشتغال، کاریابی و راهبری شغلی به طور مستقیم و به طور غیرمستقیم ایجاد خواهد شد.

  وی افزود : در سال گذشته بیش از سه هزار 950 مورد جهت دریافت تسهیلات اشتغال و خودکفایی ، 1900 نفر از متقاضیان اشتغال به مراکز کاریابی و سه هزار و 200 نفر برای گذراندن دوره های آموزش شغلی استان معرفی شده اند.

رضایی با بیان اینکه بنگاه اقتصادی می توانند از مددجویان تحت حمایت این نهاد به عنوان نیروی انسانی استفاده کنند، یادآور شد: این بنگاه ها می توانند از مشوق کمیته امداد مبنی بر پرداخت صد در صدی حق بیمه سهم کارفرما در  دو سال نخست استفاده نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاداش یک میلیون تومانی برای مددجویان شاغل در البرز

پاداش یک میلیون تومانی برای مددجویان شاغل در البرز