مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 03:152021-06-01اقتصادي

اشتغال 1800 نفر در معادن گلستان/ 33 معدن در استان فعال است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از فعالیت 33 معدن در استان خبرداد و گفت: هزار و 800 نفر در معادن گلستان مشغول به فعالیت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین طلوعیان اظهارکرد: هم اکنون 33 معدن در گلستان فعال بوده و هزار و 800 نفر در معادن گلستان مشغول به فعالیت هستند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: تاکنون 61 پروانه بهره برداری بلندمدت برای 16 معدن زغال سنگ، 18 معدن سنگ لاشه، 17 معدن صدف کوهی، سه معدن ید، چهار معدن سیلیس، یک معدن سنگ نسوز، یک معدن خاک رس و یک معدن آلوویم در استان صادر شده که 33 واحد معدنی آن فعال است.

طلوعیان، معادن فعال گلستان را شامل 11 معدن زغال سنگ، پنج معدن سنگ لاشه، 9 معدن صدف کوهی، سه معدن ید، دو معدن سیلیس، یک معدن خاک رس، یک معدن سنگ نسوز و یک معدن آلوویم برشمرد و گفت: بقیه معادن استان به دلیل نبود بازار مصرف مناسب، مشکلات حقوقی و برخی تنش های اجتماعی غیر فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین واحدهای غیرفعال در این حوزه مربوط به معادن سنگ لاشه است، ادامه داد: دوری مسافت با مراکز جمعیتی، هزینه بالای استخراج و استقبال نکردن پیمانکار مهم ترین علت تعطیلی این معادن است و هم اینک استخراج این ماده معدنی با مجوز برداشت موقت از اراضی زراعی و بستر رودخانه ها انجام می شود که در مقایسه با استخراج از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 1800 نفر در معادن گلستان/ 33 معدن در استان فعال است

اشتغال 1800 نفر در معادن گلستان/ 33 معدن در استان فعال است