مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 00:102021-06-01اقتصادي

مهرعلیزاده: یارانه را پنج برابر می کنیم


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مسکن تبدیل به یک کالای بورسی شده است، گفت: کنترل نقدینگی و کاهش نرخ تورم سبب مهار قیمت مسکن خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، محسن مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز (سه شنبه) در رادیو جوان به تشریح برنامه های خود پرداخت و در پاسخ به سوال مجری مبنی بر اینکه چه برنامه ای برای مسکن دارید، اظهار داشت: کنترل نقدینگی و کاهش نرخ تورم سبب مهار قیمت مسکن خواهد شد.

مهرعلیزاده افزود: یکی از راهکار های مهار قیمت مسکن ایجاد جذابیت در تولید و بهینه سازی منابع از طریق بازار های رقابتی برای هدایت نقدینگی از زمین به تولید است.

مسکن تبدیل به یک کالای بورسی شده است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: اقدام و اجرای قانون هدفمندی یارانه ها را به درستی، اعطای تسهیلات ارزان قیمت در اختیار فعالان و سرمایه گذاران، نظام مالیاتی و عوارض مناسب برای مسکن های خالی و باز کردن شهرک های متوسط از جمله راهکاری حل مشکل مسکن است.

مهرعلیزاده در خصوصبا فضای علمی و دانشگاهی، گفت: اصلاحات اساس در بنیان های دانشگاهی ضروری است.

دانشگاه ها باید به سمت راهبرد ها برای مشارکت در حل مسائل کشور هدایت شوند، دانشگاه باید در تعامل با جامعه و در جهت نیاز های آن حرکت کند و نباید ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهرعلیزاده: یارانه را پنج برابر می کنیم

مهرعلیزاده: یارانه را پنج برابر می کنیم