مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 19:202021-06-01اقتصادي

درخواست برای لغو محدودیت 60 درصدی سفرهای هوایی


رییس هیات مدیره انجمن شرکت های هواپیمایی اعلام کرد که با توجه به اینکه محدودیت 60 درصدی در پذیرش مسافر برای پروازهای داخلی ضررهای جبران ناپذیری برای ایرلاین ها دارد، - رییس هیات مدیره انجمن شرکت های هواپیمایی اعلام کرد که با توجه به اینکه محدودیت 60 درصدی در پذیرش مسافر برای پروازهای داخلی ضررهای جبران ناپذیری برای ایرلاین ها دارد، خواستار لغو این مصوبه هستیم.

یونس دقیق کیا در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه عدم لغو محدودیت 60 درصد در سفرهای هوایی ضررهای جبران ناپذیری به شرکت های هواپیمایی وارد کرده است، اظهار کرد: خواستار لغو این محدودیت در پروازها هستیم و این درخواست با توجه به شواهد علمی موجود در سایر کشورها مطرح شده و بارها این کار را آن را اعلام کرده ایم.

وی افزود: با توجه به افزایش روند واکسیناسیون در کشور از یک سو و ضررهای جبران ناپذیر اعمال محدودیت 60 درصد پذیرش مسافر برای شرکت های هواپیمایی از سوی دیگر، درخواست لغو این محدودیت را بار دیگر تکرار می کنیم.

رییس هیات مدیره انجمن شرکت های هواپیمایی تاکید کرد که با توجه به وجود تحریم ها و مشکلات عدیده ای که شرکت های هواپیمایی با آن روبرو هستند، هدر رفتن 40 درصد از ظرفیت منابع ملی در پروازها هیچ توجیهی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست برای لغو محدودیت 60 درصدی سفرهای هوایی

درخواست برای لغو محدودیت 60 درصدی سفرهای هوایی