مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 17:402021-06-01سياسي

راه های خراسان شمالی از اعتبارات ملی محروم است


توجه به رفع نقاط حادثه خیز، وجود ابنیه و پل ، بهره مندی از سرفصل های اعتبارات ملی در حوزه راه های استان باید مورد توجه قرار گیرد.

- ایسنا/خراسان شمالی  استاندار خراسان شمالی گفت: توجه به رفع نقاط حادثه خیز، وجود ابنیه و پل ، بهره مندی از سرفصل های اعتبارات ملی در حوزه راه های استان باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی شجاعی عصر امروز در دیدار معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود: با توجه به اینکه چهار محور بجنورد _ راز و جرگلان ، بجنورد _ شیروان، اسفراین _ شیروان و اسفراین _ فاروج راه اصلی هستند اما از سر فصل های اعتبارات ملی محروم هستند.

وی افزود: خراسان شمالی محل تردد 20 میلیون مسافر است بنابراین نیازمند نگاه ویژه سازمان راهداری کشور به رفع نقاط حادثه خیز استان است.

شجاعی با بیان اینکه پیشران اقتصادی استان کشاورزی است، خاطرنشان کرد: برای تبادل محصولات و رفت و آمد و اینکه شاکله اصلی زندگی روستاییان به راه بستگی دارد باید توجه بیشتری به این حوزه شود.

وی به سیل دو سال اخیر استان اشاره کرد و افزود: در این سیل کمبود ماشین آلات به شدت احساس شد هر چند به همت مدیران اقدامات خوبی صورت گرفت اما در این حوزه هم نیازمند نگاه ویژه و دلسوزانه وزارت راه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های خراسان شمالی از اعتبارات ملی محروم است

راه های خراسان شمالی از اعتبارات ملی محروم است