مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 17:202021-06-01اقتصادي

رویداد عکاسی «فتوواک» در قم برگزار شد


آیین فراخوان سومین بخش جشنواره نمای مطلوب با عنوان رویداد عکاسی «فتوواک» به همت جهاد دانشگاهی و شهرداری قم در تالار رضوان شهرداری قم برگزار شد.

- ایسنا/قم آیین فراخوان سومین بخش جشنواره نمای مطلوب با عنوان رویداد عکاسی فتوواک به همت جهاد دانشگاهی و شهرداری قم در تالار رضوان شهرداری قم برگزار شد.

آیین فراخوان سومین بخش جشنواره نمای مطلوب با عنوان رویداد عکاسی فتوواک ، امروز، 11 خردادماه در تالار رضوان شهرداری قم با حضور عکاسان و جمعی از مسئولان شهرداری و جهاددانشگاهی قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم محسن صادقی امینی، مدیرکل دفتر طرح های توسعه شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه محور فعالیت های این جشنواره را عمدتا شهروندان بر عهده دارند، گفت: بخش ویژه فتوواک تلفیقی از معماری شهرسازی و هنر عکاسی است و آنچه که امروز انجام می دهید تلفیق منظر و سیماست؛ اگر در فعالیت امروز به این امر مهم دست پیدا کنید به هدف جشنواره رسیدیم.

ایجاد الگوی نمای تاریخی با هویت اسلامی در ادامه علی حسینی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی قم، گفت: با توجه به اهمیت نمای شهر که به جهت امنیت و اقتصادی و زیباسازی شهری مورد توجه قرار گرفته است، این جشنواره کار خود را آغاز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد عکاسی «فتوواک» در قم برگزار شد

رویداد عکاسی «فتوواک» در قم برگزار شد