مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 13:002021-06-01بين الملل

اعضای ناتو و کشور های اروپایی عمداً از موضوع جاسوسی آمریکا طفره می روند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز (سه شنبه) در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازها درباره جاسوسی آمریکا به کمک دانمارک از سران اروپایی، - سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازها درباره جاسوسی آمریکا از سران اروپایی، این مسئله را تنها نوک کوه یخ خواند و افزود اعضای ناتو و کشور های اروپایی عمداً از این موضوع طفره می روند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز (سه شنبه) در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازها درباره جاسوسی آمریکا به کمک دانمارک از سران اروپایی، این مسئله را تنها نوک کوه یخ خواند و افزود کشور های عضو ناتو نمی دانند چه اتفاقی در خاک آن ها می افتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری روسی تاس ، این دیپلمات روس گفت: فکر می کنم این تنها نوک کوه یخ است و اوضاع برای کشور های عضو ناتو وخیم تر است.

وی در ادامه، با بیان این که ناتو و کشور های اتحادیه اروپا عمداً از این موضوع طفره می روند، افزود: این بسیار ناراحت کننده است، اما واقعیت بسیار ترسناک تر از آن چیزی است که رسانه ها به ندرت گزارش می کنند.

فکر می کنم آن ها نمی دانند چه اتفاقی در قلمرویشان رخ می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای ناتو و کشور های اروپایی عمداً از موضوع جاسوسی آمریکا طفره می روند

اعضای ناتو و کشور های اروپایی عمداً از موضوع جاسوسی آمریکا طفره می روند