مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 11:352021-06-01سياسي

انتخابات فرصتی برای تغییر است/ امنیت و صلابت کشور در ارتباط با مشارکت مردم است


جوانان پرشور و توانمند بسیاری در این دوره از انتخابات شوراهای شهر و روستا پا به عرصه رقابت نهاده اند که نویدبخش زایش نیروهای توانمند نسل جدید انقلاب اسلامی است.

- فریدون بهشتیان عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: انتخابات یک فرصت برای تغییر در کشور است و آنانی که به دنبال تغییر در روند فعلی اداره کشور هستند، بهترین بستر با نام انتخابات در پیش روی آنان قرار دارد.

وی افزود: انتخابات نه فقط یک فرصت برای تغییر بلکه یک بستر برای تقویت امنیت، عزت و اقتدار ملی است و نسبت مشخص و مستقیمی با تصویر بیرونی از کشورمان در حوزه بین الملل نیز دارد و لذا یک حضور باشکوه در انتخابات می تواند در تراز بین المللی ایران نیز موثر باشد.

این استاد دانشگاه با تصریح بر این که مشارکت در ابعاد کمی و کیفی آن در انتخابات نمود عینی می یابد، خاطرنشان کرد: اشکال دیگری از مشارکت مردم نیز وجود دارد اما مهم ترین وجه آن مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری است که در این دوره در کشورمان با انتخابات شوراهای اسلامی نیز همزمان شده است.

بهشتیان ادامه داد: جوانان پرشور و توانمند بسیاری در این دوره از انتخابات شوراهای شهر و روستا پا به عرصه رقابت نهاده اند که نویدبخش زایش نیروهای توانمند نسل جدید انقلاب اسلامی است و باید ضمن تقویت حضور این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات فرصتی برای تغییر است/ امنیت و صلابت کشور در ارتباط با مشارکت مردم است

انتخابات فرصتی برای تغییر است/ امنیت و صلابت کشور در ارتباط با مشارکت مردم است