مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 10:352021-06-01بين الملل

زاخارووا: اعضای ناتو و کشورهای اروپایی عمداً از موضوع جاسوسی آمریکا طفره می روند


سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازها درباره جاسوسی آمریکا از سران اروپایی، این مسئله را تنها «نوک کوه یخ» خواند و افزود اعضای ناتو و کشورهای اروپایی عمداً از این موضوع طفره می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز (سه شنبه) در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازها درباره جاسوسی آمریکا به کمک دانمارک از سران اروپایی، این مسئله را تنها نوک کوه یخ خواند و افزود کشورهای عضو ناتو نمی دانند چه اتفاقی در خاک آن ها می افتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری روسی عمداً از این موضوع طفره می روند، افزود: این بسیار ناراحت کننده است اما واقعیت بسیار ترسناک تر از آن چیزی است که رسانه ها به ندرت گزارش می کنند.

فکر می کنم آن ها نمی دانند چه اتفاقی در قلمرویشان رخ می دهد.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه همچنین اظهار داشت شاید آمریکا با دادن امتیازی ناچیز به شرکای اروپایی رعیت خود باعث شده آن ها قوانین را نادیده بگیرند.

سخنگوی وزارت خارجه چین هم که همواره کشورش به همراه روسیه هدف اتهام زنی آمریکا در خصوص جاسوسی سایبری قرار گرفته، آمریکا را بزرگ ترین امپراطوری دزدی از اسناد محرمانه خواند و افزود این کشور حفظ هژمونی خود را به دفاع از امنیت متحدانش ترجیح می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاخارووا: اعضای ناتو و کشورهای اروپایی عمداً از موضوع جاسوسی آمریکا طفره می روند

زاخارووا: اعضای ناتو و کشورهای اروپایی عمداً از موضوع جاسوسی آمریکا طفره می روند