مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 10:302021-06-01فرهنگي

نیاز ایران معاصر به جریان شناسی


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم رونمایی از مجموعه کتاب های «جریان شناسی فکری فرهنگی در ایران معاصر» بر نیاز ایران معاصر به جریان شناسی تاکید کرد.

- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم رونمایی از مجموعه کتاب های جریان شناسی فکری فرهنگی در ایران معاصر بر نیاز ایران معاصر به جریان شناسی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی در ابتدای این مراسم با گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: در آستانه سالگرد حضرت امام هستیم؛ امام بزرگ مردی بود که تاریخ ایران، تاریخ تشیع و تاریخ اسلام و بلکه تاریخ انسانیت به وجود ایشان مفتخر است.

مقام معظم رهبری هم در 14 خرداد سال گذشته درباره شخصیت حضرت امام خمینی (ره) فرمودند امام خمینی(ره) امام تحول بودند این به این معنی است که امام هم روحیه تحول خواهانه داشت و هم حرکت عظیم تحول خواهانه انجام داد.

او افزود: تحول خواهی حضرت امام در قم از درس های اخلاق آغاز شد و آن گونه که شهید مطهری می گفت: ما در عطش درس های ایشان بودیم .

بعد از این هم ایشان ملت را در ابعاد مختلف متحول کردند.

صالحی با اشاره به کتاب های جریان شناسی فکری و فرهنگی در ایران معاصر تاکید کرد: عزیزانی که این کار قابل توجه را به ثمر رساندند و مقدمه ای را برای ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز ایران معاصر به جریان شناسی

نیاز ایران معاصر به جریان شناسی