مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 10:152021-06-01اقتصادي

کشف بیش از 638 هزار قاچاق دارو در سال جاری


دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان از کشفیات 638 هزار و 668 قلم دارو قاچاق در دو ماهه نخست سال جاری خبر داد.

- ایسنا/کردستان دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان از کشفیات 638 هزار و 668 قلم دارو قاچاق در دو ماهه نخست سال جاری خبر داد.

علی خداویسی امروز (11خرداد) در اولین جلسه کارگروه استانی پیشگیری و مبارزه با قاچاق محصولات سلامت محور در خصوص مجموعه کشفیات قاچاق وسایل آرایشی بهداشتی در سال جاری اظهار کرد: تاکنون بالغ بر 171 هزار و 289 قلم وسایل آرایشی بهداشتی قاچاق در استان کردستان کشف شده است.

خداویسی تصریح کرد: در سال 99 آمار کشفیات دارویی 4 میلیون و 231 هزار و 15 قلم دارو و آرایشی بهداشتی 2 میلیون و 19هزار و 139 قلم کشفیات داشتیم.

وی عنوان کرد: امروزه مقابله سنتی در بحث پیشگیری از قاچاق مثمر ثمر نیست و برای پیشگیری از این امر اطلاعات و آموزش های علمی نیاز است.

خداویسی ادامه داد: این آمار ارائه شده از کشفیات قاچاق در استان، متاسفانه استان کردستان را به عنوان یک استان قاچاق خیز معرفی کرده است؛ این در حالی است که این آمار تنها مربوط به استان کردستان نیست و از سایر استان های عقبه به استان کردستان می آیند و به اسم استان کردستان ثبت می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 638 هزار قاچاق دارو در سال جاری

کشف بیش از 638 هزار قاچاق دارو در سال جاری