مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 08:252021-06-01اقتصادي

بیش از 12 هزار هکتار طرح منابع طبیعی در اردبیل اجرا می شود


سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: عملیات مکانیکی و بیومکانیکی طرح های آبخیزداری اجرایی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در این استان 82 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

- ، محمود قلی زاده ظهر سه شنبه در جلسه کمیته اجرایی پروژه های آبخیزداری و آبخوانداری از محل صندوق توسعه با اعلام این خبر اظهار کرد: در حال حاضر عملیات 28 حوزه آبخیز استان اردبیل در مساحت تحت پوشش 12 هزار و 588 هکتار از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در دست اجرا است.

وی ذخیره نزولات آسمانی، کنترل سیل و فرسایش خاک، افزایش پوشش گیاهی و تغذیه آبخوان ها را از اهداف اجرای آبخیزداری اعلام کرد و گفت: احداث سازه های سنگی گابیونی، بندهای زیرزمینی و دو منظوره پخش سیلاب و کنتور فارو از جمله اقدامات انجام گرفته در حوزه آبخیز استان است.

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری استان با بیان اینکه امسال بیش از 164 میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی به اجرای طرح های آبخیزداری و آبخوان داری استان اختصاص داده شده است، اضافه کرد: تاکنون مطالعات آبخیزداری در سطح 45 هزار و 296 هکتار از مساحت عرصه های منابع طبیعی استان انجام شده و تا پایان سال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی طرح های آبخیزداری در 37 نقطه استان اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 12 هزار هکتار طرح منابع طبیعی در اردبیل اجرا می شود

بیش از 12 هزار هکتار طرح منابع طبیعی در اردبیل اجرا می شود