مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 07:302021-06-01سياسي

771 شعبه اخذ رای در استان ایلام دایر می شود


استاندار ایلام با اشاره به اینکه 771 شعبه اخذ رای در استان ایلام دایر می شود، گفت: برای سلامتی مردم شعب اخذ رای افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد نوذری استاندار ایلام ظهر سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی اظهار کرد: تمام تمهیدات، مقدمات و برنامه ریزی های لازم را برای یک انتخابات پرشور آماده کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه حدود 360 روستای واجد شرایط برای انتخابات شوراهای روستا در استان وجود دارد، افزود: بحث انتخابات در روستاها مبحث انتخاباتی و رقابت ها و چالش های خاص خود را دارد.

نوذری عنوان کرد: در 27 شهر نیز انتخابات شورای شهر برگزاری می شود، به نظر می رسد رقابت اصلی در 7 تا 10 روز مانده به انتخابات شکل می گیرد.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه 29 هیئت اجرایی برای انتخابات ریاست جمهوری در استان تشکیل شده است، افزود: 41 هیئت اجرایی نیز برای شوراهای شهر و روستا در استان شکل گرفته است.

نوذری گفت: 771 شعبه اخذ رای در استان ایلام دایر می شود که نسبت به دور قبل 13 درصد افزایش نشان می دهد.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه افزایش شعبه هم برای راحت رای دادن مردم و هم برای بحث کرونا و سلامتی مردم انجام شده است، افزود: استان ایلام تقریباً در 30 انتخابات بعد از انقلاب در بحث مشارکت در رتبه ی 1 تا 3 قرار داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

771 شعبه اخذ رای در استان ایلام دایر می شود

771 شعبه اخذ رای در استان ایلام دایر می شود