مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 07:102021-06-01اقتصادي

سرمایه گذاری 15 میلیارد تومانی بنیاد برکت در اشتغالزایی


با هدف حمایت از فرصت های کارآفرینی و اشتغال برای جوانان 15 میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش های مختلف توسط بنیاد برکت انجام شده است.

- ایسنا/اردبیل فرماندار شهرستان خلخال گفت: با هدف حمایت از فرصت های کارآفرینی و اشتغال برای جوانان 15 میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش های مختلف توسط بنیاد برکت انجام شده است.

فریدون بابایی 11 خرداد در جریان بازدید از طرح های اشتغالزا در مناطق روستایی خلخال اظهار کرد: با رویکرد متفاوت بنیاد برکت در مناطق محروم و روستایی پرداخت تسهیلات کم بهره به شکل قرض الحسنه را در اولویت قرار داده تا روستاییان بتوانند از مزایای این طرح های کارآفرینی بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: در بسیاری از روستاها اجرای طرح های اشتغالزا به ویژه تقویت مشاغل خانگی مورد توجه قرار گرفته به طوری که در روستاهای خلخال با هدف گذاری اشتغال یک هزار نفر، 15 میلیارد تومان پرداخت تسهیلات به انجام رسیده است.

فرماندار شهرستان خلخال گفت: در 30 روستای محروم شهرستان خلخال که عمدتا مهاجرت آنها در یک دهه اخیر بیش از 50 درصد بوده، با ورود بنیاد برکت اشتغالزایی و درآمدزایی به نحوی بوده تا مهاجرت های معکوس را نیز به سمت این مناطق شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 15 میلیارد تومانی بنیاد برکت در اشتغالزایی

سرمایه گذاری 15 میلیارد تومانی بنیاد برکت در اشتغالزایی