مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 05:352021-06-01سياسي

حکم سرلشکری سردار حجازی به خانواده وی تقدیم شد


رییس ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در منزل شهید سردار حجازی، حکم سرلشکری این شهید را که به تصویب فرمانده معظم کل قوا رسیده است، تقدیم خانواده وی کرد.

- ، سرلشکر محمد باقری، رییس ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در منزل سردار سید محمد حسین زاده حجازی، جانشین پیشین نیروی قدس سپاه، حکم سرلشکری این شهید را که به تصویب فرمانده معظم کل قوا رسیده است، تقدیم خانواده وی کرد.

در متن این حکم آمده است: خانواده محترم سردار سرلشکر پاسدار شهید سید محمد حسین زاده حجازی مفتخر شدن شهید بزرگوار به درجه سرلشکری که به پاس احراز شایستگی ها و در اجرای اوامر مقام معظم فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) در تاریخ 1400/1/28 تحقق یافت، موجب افتخار و مباهات است.

سرلشکر باقری در این دیدار با اشاره به نقش آفرینی ها و خدمات صادقانه و موثر شهید حجازی طی دوران مختلف در لباس پاسداری، اظهار داشت: شهید حجازی در مسئولیت های مختلفی که بر عهده داشت چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن و حتی در زمانی که در لبنان حضور داشت، همواره تاثیر گذار بود.

وی افزود: یک ماه پس از آغاز جنگ تحمیلی، برای اولین بار شهید حجازی را در پادگان گلف اهواز ملاقات کردیم، آن زمان رزمندگان اعزامی از اقصی نقاط کشور به جبهه های جنوب در این پادگان حضور پیدا می کردند و شهید ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم سرلشکری سردار حجازی به خانواده وی تقدیم شد

حکم سرلشکری سردار حجازی به خانواده وی تقدیم شد