مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 04:552021-06-01پزشكي

کاربردهای خاص «لیزردرمانی» در درمان «دردها»


لیزر می تواند التهاب و ورم دیسک را کاهش دهد و درد بیمار را کم کند تا بیمار بتواند به زندگی عادی خود برگردد و با ادامه تمرینات درمانی بتواند از کارهای روزانه دور نماند.

-  شقایق فولادوندی، فیزیوتراپیست در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس درباره فوائد درمان دردها به روش لیزر درمانی ،گفت: لیزر تراپی و لیزر درمانی جز روش های درمانی است که در فیزیوتراپی و درمان مشکلات عضلانی ،اسکلتی کاربرد دارد.

  وی ادامه داد: این روش، روشی کاملا علمی بر پایه اصول پزشکی است و کاربرد وسیعی در درمان انواع مختلف مشکلات اسکلتی عضلانی داشته و توسط افراد متخصص در امر فیزیوتراپی انجام می شود که به صورت لیزر پرتوان و کم توان استفاده می شود.

  وی با اشاره به کاربردهای لیزر درمانی، بیان داشت:در درمان مشکلات عضلانی، اسکلتی با منشا دیسکوپتی اسکلتی، عضلانی،گردن دردها، آرتروز مفاصل، التهاب تاندومی و مفصلی مثل دردهای شانه، زانو، هیپ و همچنین اختلالات اعصاب محیطی، سیاتیک و بسیاری از مشکلاتی که مربوط به سیستم عضلانی اسکلتی است کاربرد دارد.

این فیزیوتراپیست عنوان کرد: لیزر با عمق نفوذ بالایی که دارد و اینکه از سطح سلولی می تواند سوخت و ساز سلولی را بالا ببرد و ترمیم را از سطح سلولی آغاز کند به عنوان مدالیته درمانی و ترمیمی در روند بهبود و مشکلات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربردهای خاص «لیزردرمانی» در درمان «دردها»

کاربردهای خاص «لیزردرمانی» در درمان «دردها»