مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 04:252021-06-01فرهنگي

درخشش یاسمین سادات میرحسینی در جشنواره خاتم


داستان «رقص پروانه ها» اثر «یاسمین سادات میرحسینی» عضو انجمن ادبی و مرکز شماره 3 کانون کرج موفق به کسب رتبه دوم «جشنواره خاتم» شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، هیأت داوران بخش کودک و نوجوان این جشنواره متشکل از مصطفی رحماندوست، مجتبی رحماندوست، مجیدقیصری، حمیدرضا شاه آبادی و محسن پرویز پس از بررسی195 اثر در بخش کودک و نوجوان و 346 اثر در بخش دانش آموزی آثار منتخب را اعلام کردند.

هیات داوران این بخش در بیانیه خود با اشاره این که اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با سوژه ها و تکنیک های خوب داستانی، آثار متفاوتی را برای پیامبر مهر رقم زده اند داستان رقص پروانه ها اثر یاسمین سادات میرحسینی عضو مرکز شماره 3 کانون کرج در استان البرز را به عنوان رتبه دوم در بخش کودک و نوجوان معرفی کردند لازم به توضیح است جشنواره ی خاتم از سال 1394 از سوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی به طور سالانه برگزار و به صاحبان آثار و روایت های داستانی کوتاه با الهام از ویژگی های شخصیتی و سیره ی حضرت رسول اکرم(ص) با توجه به نیازهای مخاطب و شرایط امروز جهان و مستند به اسناد و روایات معتبر، جوایزی اهدا می شود.

آیین پایانی ششمین جشنواره خاتم  روز  9 خرداد 1400 با حضور برگزیدگان و هیأت علمی جشنواره در فروشگاه کتاب زیتون واقع در میدان هفت تیر، خیابان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش یاسمین سادات میرحسینی در جشنواره خاتم

درخشش یاسمین سادات میرحسینی در جشنواره خاتم