مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 04:152021-06-01اقتصادي

فارس در اجرای دیسپاچینگ گاز پیشرو است


مدیرعامل شرکت گاز فارس اعلام کرد که این شرکت، از شرکت های پیشرو در اجرای طرح یکپارچه سازی و دریافت اطلاعات از ایستگاه های تقلیل فشار در سامانه دیسپچینگ ملی گاز قرار گرفت.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت گاز فارس اعلام کرد که این شرکت، از شرکت های پیشرو در اجرای طرح یکپارچه سازی و دریافت اطلاعات از ایستگاه های تقلیل فشار در سامانه دیسپچینگ ملی گاز قرار گرفت.

غلامعلی حسینی گفت: با اجرای این طرح تاکنون اطلاعات210 ایستگاه در سامانه دیسپاچینگ ملی گاز قابل رویت و بهره برداری است که شرکت گاز فارس نیز با دارا بودن زیرساخت های لازم، پیشرو در اجرای پروژه های مانیتورینگ در سطح کشور و سامانه دیسپاچینگ ملی گاز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت گاز فارس، حسینی افزود: طرح دیسپاچینگ ملی گاز با هدف فراهم آوردن امکان جمع آوری وارسال مکانیزه اطلاعات شبکه سراسری گاز، همراه با امکان پردازش و تحلیل آنها و ایجاد توانایی های گسترده در کنترل و نظارت بر حجم تولید، شبکه انتقال و میزان مصرف گاز درسطح کشور اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز فارس خاطرنشان کرد: قابلیت مدیریت از راه دور از مرکز کنترل ملی( NCC ) تا تمام نقاط گازرسانی در شرکت های گاز استانی، درطرح دیسپاچینگ ملی مطرح است و این توانایی، امکان مناسبی را در مهندسی، مدیریت وحفظ یکپارچگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس در اجرای دیسپاچینگ گاز پیشرو است

فارس در اجرای دیسپاچینگ گاز پیشرو است