مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 03:302021-06-01اجتماعي

نخستین موزه تاریخ و اسناد آموزش و پرورش فارس افتتاح شد


با حضور معاون پرورشی وزیر آموزش وپرورش و معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، نخستین موزه تاریخ و اسناد آموزش و پرورش فارس افتتاح شد.

- ، مدیرکل آموزش و پرورش فارس دوشنبه شب در مراسم افتتاح نخستین موزه تاریخ و اسناد آموزش و پرورش فارس تاکید کرد: موزه اموزش و پرورش فارس در مباحث رونق گردشگری فرهنگی بسیار مؤثر است و باعث هویت بخشی به دانش آموزان می شود.

فرهاد اسماعیلی افزود: این موزه محلی است برای محققان، پژوهشگران، دانش آموزان و تمام کسانی که می خواهند درباره نظام تعلیم و تربیت تحقیق کنند و کارهای تکراری نکنند و خطا کمتر داشته باشند.

او با اشاره به اینکه اهمیت سند در زندگی یک ملت همانند اهمیت حافظه برای یک فرد است، گفت: ما در این موزه از 130 سال گذشته اسناد، مدارک و مراحلی که طی نمودیم شامل فراز و فرودها را به تصویر کشیدیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: امروز مفتخریم اولین موزه تاریخ اسناد آموزش و پرورش را در استان فارس و در کشور و در شهر شیراز افتتاح کنیم.

اسماعیلی با اشاره به اینکه گستره قدیم فارس بسیار پهناور بوده و تا بوشهر و کهکیلویه و بویراحمد کشیده می شود، عنوان کرد: همچنین استان فارس پیشینه بسیار غنی در آموزش و پرورش کهن و مدرن دارد که بیش از 120 سال است که این استان چرخه تعلیم و تربیت را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین موزه تاریخ و اسناد آموزش و پرورش فارس افتتاح شد

نخستین موزه تاریخ و اسناد آموزش و پرورش فارس افتتاح شد