مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 02:252021-05-31اقتصادي

احداث پارک حیدربابا مانعی برای تغییر کاربری باغات قدیمی تبریز


احداث پارک حیدربابا مانعی برای تغییر کاربری باغات قدیمی تبریز است.

- احداث پارک "حیدربابا" مانعی برای تغییر کاربری باغات قدیمی تبریز ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز گفت: احداث پارک حیدربابا مانعی برای تغییر کاربری باغات قدیمی تبریز است.

ایرج شهین باهر اظهار کرد: پارک محله ای حیدربابا با حدود 10 هزار مترمربع مساحت و 285 میلیارد ریال هزینه تملک و اجرا، احداث شده است.

وی افزود: اجرای پارک حیدربابا، در واقع در راستای تداوم برنامه حفظ و تبدیل باغات قدیمی واقع در داخل شهر به پارک و مراکز تفریحی و گردشگری و مانعی برای تغییر کاربری باغات تبریز به فضاهای مسکونی و تجاری است.

وی افزود: با بهره برداری از پارک حیدربابا، طرح توسعه آن نیز با تملک باغات همجوار و ادغام آن با این پارک در دستور کار شهرداری قرار دارد که نقش موثری در افزایش سرانه فضای سبز و توسعه فضاهای رفاهی و تفریحی شهروندان که لازمه یک شهر زیست پذیر است، خواهد داشت.

شهین باهر تصریح کرد: سلامتی، آسایش و آرامش شهروندان اولویت اول و مهمترین مسئله امروز شهرهای جهان است که مورد غفلت واقع شده و متاسفانه حوزه های عمرانی بر آن ارجحیت یافته اند.

وی تاکید کرد: تلاش مجموعه شهرداری تبریز، احیای باغ شهر تاریخی تبریز است و پارک های محله ای در مناطق مختلف شهر هم بر همین اساس احدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پارک حیدربابا مانعی برای تغییر کاربری باغات قدیمی تبریز

احداث پارک حیدربابا مانعی برای تغییر کاربری باغات قدیمی تبریز