مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 13:552021-05-31حوادث

پایان زندگی 4 همدانی بر اثر برق گرفتگی


مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: طی دو ماه نخست سال جاری چهار نفر بر اثر برق گرفتگی در این استان جان خود را از دست دادند.

- ایسنا/همدان مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: طی دو ماه نخست سال جاری چهار نفر بر اثر برق گرفتگی در این استان جان خود را از دست دادند.

دکتر ارتین کمالی در گفت و گو با ایسنا، افزود: روز گذشته جوان 30 ساله ای حین جوشکاری در منزل مسکونی به علت اتصال برق، جان خود را از دست داد.

وی با اشاره به اینکه چندی پیش نیز کودک پنج ساله قهاوندی هنگام بازی در بالکن منزل مسکونی دچار برق گرفتگی شد و جان باخت، اظهار کرد: البته پس از بروز این حادثه تلخ، مادر کودک با دیدن پیکر بی جان فرزندش برای نجات او تلاش کرد اما بلافاصله پس از لمس بدن کودک وی نیز دچار برق گرفتگی و آسیب جزیی شد.

کمالی با اشاره به فوت 2 نفر دیگر طی سال جاری در استان بر اثر برق گرفتگی، افزود: شوک الکتریکی یا همان برق گرفتگی یکی از حوادث ناخوشایندی است که می تواند بر اثر بی احتیاطی و ایمن نبودن محیط زندگی برای افراد به خصوص کودکان روی دهد.

به گفته وی، برق گرفتگی با توجه به قدرت و نوع جریان برق و مدت تماس کودک می تواند باعث ایجاد لرزشی لحظه ای، سوختگی و یا آسیب جدی منجر به مرگ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان زندگی 4 همدانی بر اثر برق گرفتگی

پایان زندگی 4 همدانی بر اثر برق گرفتگی