مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 13:302021-05-31سياسي

شعار حج 1400 اعلام شد


پس از بررسی های کارشناسی و تأیید نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، شعارحج 1400 «حج؛ خودسازی، انسجام، اقتدار اسلامی و دفاع از مسجدالاقصی» اعلام شد.

- پس از بررسی های کارشناسی و تأیید نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، شعارحج 1400 حج؛ خودسازی، انسجام، اقتدار اسلامی و دفاع از مسجدالاقصی اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو مسائل روز امت اسلامی و بین المللی انتخاب شده است.

نماینده ولی فقیه خودسازی را یکی از اهداف حج عنوان کرد و همبستگی و اقتدار اسلامی را راه حل مهمترین چالش های جهان اسلام دانست.

وی با اشاره به اینکه درانسجام و اقتداراسلامی به وحدت و عظمت اسلامی نیز توجه شده است، تصریح کرد: با توجه به اتفاقات اخیردرصحنه فلسطین حج فرصت بی نظیری برای همفکری امت اسلامی در دفاع از مسجدالاقصی و فلسطینیان است.

در ادامه این جلسه علی رضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به اخبار منتشر شده در خصوص حج پیش رو باردیگر تصریح کرد: وزارت حج عربستان تاکنون به صورت شفاف و قطعی درمورد حج آینده اظهارنظرنکرده است وهمچنان کشورهای اسلامی در انتظار روشن شدن تکلیف حج هستند.

رشیدیان همچنین با اشاره به اینکه سازمان حج و زیارت برای راه اندازی محدود سفر به عتبات عالیات در قالب کاروان های زیارتی تحت پوشش این سازمان و با رعایت موازین و دستورالعمل های بهداشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار حج 1400 اعلام شد

شعار حج 1400 اعلام شد