مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 12:052021-05-31فناوري

استاندار یزد: زیرساخت های ارتباطی ابزاری موثر برای مهاجرت معکوس به روستاهاست


استاندار یزد با اشاره به نقش توسعه زیرساخت های ارتباطی در پیشرفت روستاها،گفت: در صورت بهره مندی مناسب از زیرساخت های ارتباطی شاهد پایداری جمعیت و مهاجرت معکوس به روستا ها خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری، محمدعلی طالبی پیش از ظهر امروز در آیین بهره برداری و جشن دسترسی تمام روستاهای استان به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم تفت و میبد در به مرحله اجرا گذاشته است.

وی با اشاره به برنامه مشترک موجود بین دستگاه های دولتی، نهادهای عمومی و بخش خصوصی جهت حرکت در مسیر نوآوری، خاطرنشان کرد: استان یزد اولین استان کشور پس از تهران است که راه اندازی کارخانه نوآوری را شروع کرد و امیدواریم طی یکی دوماه آینده فاز اول کارخانه را  افتتاح شود.

طالبی در ادامه اجرای برنامه هایی در زمینه توسعه استارتاپ ها و مراکز شتاب دهنده استان را از جمله اقدامات انجام شده در این حوزه عنوان و تصریح کرد: در این راستا برنامه های جهت معرفی زیست بوم فناوری استان، به عنوان یکی از محورهای اصلی فعالیت و حرکت استان اجرا شد.

استاندار یزد با تاکید بر اینکه نگاه ما به آینده این است که یزد الگوی اقتصاد دانش بنیان در کشور شود، بیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: زیرساخت های ارتباطی ابزاری موثر برای مهاجرت معکوس به روستاهاست

استاندار یزد: زیرساخت های ارتباطی ابزاری موثر برای مهاجرت معکوس به روستاهاست