مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 09:252021-05-31سياسي

حضور حداکثری در انتخابات نشانه تأیید نظام و انقلاب است


انتخابات 1400، انتخاب فرد و حزب سیاسی نیست بلکه تأیید انقلاب و اسلام است.

- ، سردار علی ملک شاهکوهی بعدازظهر دوشنبه در دیدار با ائمه جمعه شرق استان اظهارکرد: در جنگ ایران و عراق، دشمن آمده بود که بساط جمهوری اسلامی را جمع کند و ایستادگی مردم و قرار گرفتن آن ها پشت امام راحل (ره) سبب شد نه تنها دشمن نتوانستند به اهداف خود برسد بلکه امروزه جمهوری اسلامی در سطح منطقه و جهان مقتدر است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: امروزه جمهوری اسلامی از نظر قدرت جهانی و منطقه ای در بهترین شرایط خود قرار دارد و با توجه به توطئه های مستکبرین علیه جمهوری اسلامی، نه تنها قدرت منطقه ای و جهانی ایران کاهش نیافت بلکه نفوذ ایران در منطقه و در کشورهای اسلامی افزایش پیدا کرده است.

ملک شاهکوهی بیان کرد: وجود امنیت و وحدت میان برادران اهل سنت و شیعه از برکات انقلاب اسلامی است که سبب شده است ما برادرانه کنار همدیگر بنشینیم، صحبت کنیم، قرآن بخوانیم و این چیزی است که آمریکایی ها و دشمنان اسلام چشم دیدن آن را ندارند و از خداوند خواستاریم هیچ گاه این دو نعمت از ما گرفته نشود.

وی ادامه داد: در این دوره از انتخابات تمام انقلاب اسلامی و یا به عبارت دیگر اسلام در مقابل تمام کفر ایستاده است و حضور پرشور مردم و در نهایت پیروزی در این انتخابات، به منزله پیروزی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حداکثری در انتخابات نشانه تأیید نظام و انقلاب است

حضور حداکثری در انتخابات نشانه تأیید نظام و انقلاب است