مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 08:552021-05-31اجتماعي

اردوگاه های دانش آموزی، مکانی برای رشد تخصصی مهارتهای دانش آموزان است


اردوگاه های دانش آموزی، مکانی امن برای غنی سازی اوقات فراغت همچنین رشد تخصصی و اجتماعی مهارتهای پنهان و آشکار دانش آموزان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، فرهاد اسماعیلی در آیین افتتاحیه سالن اجتماعات اردوگاه دانش آموزی شهید دستغیب شیراز، افتتاح  این مرکز را گامی عمیق در اجرایی کردن سند تحول بنیادین دانست و گفت: اردگاه شهید دستغیب دارای قدمتی بیش از 50 سال می باشد که در واقع از سال 1350 افتتاح شده است و در این مدت دانش آموزان زیادی از این مکان بهره مند شده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: اردوگاه شهید دستغیب مکانی امن برای غنی سازی اوقات فراغت، رشد تخصصی و اجتماعی  مهارت های پنهان و آشکار دانش آموزان است.

  اسماعیلی افزود: اردو فضایی است که زندگی واقعی تر واقعیت خود را در آن بروز می دهد و  این خود از لحاظ تربیتی بسیار مهم است خصوصا برای کسانی که می خواهند آثار کار تربیتی خود را ببینند یا یک کار تربیتی انجام دهند و در واقع یک فرآیند اجتماعی شدن در اردو طی می شود و درس زندگی است.

وی با اشاره به سند تحول بنیادین که چراغ راه و قطب نمای نظام تعلیم و تربیت است گفت: از آنجا که سند تحول بنیادین در قرنطینه و شرایط سختی به سر می برند باید آمادگی کامل داشته باشیم که در دوران پساکرونا به بهترین نحو پذیرای نیازهای آن ها باشیم و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوگاه های دانش آموزی، مکانی برای رشد تخصصی مهارتهای دانش آموزان است

اردوگاه های دانش آموزی، مکانی برای رشد تخصصی مهارتهای دانش آموزان است