مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 07:502021-05-31ورزشي

تخصیص200 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت کمپ ورزشی در کیش


وزیر ورزش و جوانان با تأکید بر تأمین نیاز مالی تیم ملی فوتبال، از تخصیص 200 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت کمپ ورزشی در جزیره کیش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مسعود سلطانی فر عصر روزگذشته در بازدید از اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال در کیش گفت : با انعقاد تفاهم نامه بین فدراسیون فوتبال و منطقه آزاد کیش، قرار است که کمپ آماده سازی برای تیم ملی فوتبال در جزیره کیش ایجاد شود.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: در صورت ساخت این کمپ وزارت ورزش و جوانان برای امسال 200میلیارد ریال اختصاص خواهد داد که بلافاصله عملیات اجرایی انجام شود تا یک کمپ خوب داشته باشیم.

سلطانی فر تاکید کرد: برای موفقیت تیم ملی و فراهم کردن بهترین شرایط هر مبلغی که نیاز بود تامین شده است.

وی به شرایط خوب اردوی تیم ملی در کیش اشاره کرد و افزود: با توجه به تشابه شرایط آب و هوایی کیش و بحرین، این اردو می تواند به روند آماده سازی تیم ملی کمک کند.

سلطانی فر افزود: در مرحله دوم مقدماتی مقرر شده بود ایران میزبان سه بازی باشد ولی به خاطر بیماری کرونا ، و تصمیم AFC مبنی بر تمرکز دیدارها در یک کشور متاسفانه با یک تصمیم ناعادلانه و به بهانه تحریم ها، میزبانی به ایران داده نشد درحالیکه کشورما از هر لحاظ برای میزبانی شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص200 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت کمپ ورزشی در کیش

تخصیص200 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت کمپ ورزشی در کیش