مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 06:552021-05-31سياسي

استان بوشهر به عنوان اولین پایتخت قرآنی کشور معرفی شد


طی مراسمی با حضور حجت الاسلام محسن قرائتی معلم و مفسر قرآن کریم استان بوشهر به عنوان پایتخت قرآنی کشور در سال 1400 معرفی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس طی مراسمی با حضور حجت الاسلام محسن قرائتی معلم و مفسر قرآن کریم استان بوشهر به عنوان پایتخت قرآنی کشور در سال 1400 معرفی می شود.

انتخاب بوشهر به عنوان اولین پایتخت قرآنی کشور انتخاب بوشهر به عنوان پایتخت قرآنی کشور به دلیل فعالیت های مختلف در حوزه قران کریم و تربیت نخبگان قرانی در این استان رخ داد و در سفر معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان در اسفند ماه 1399 مقرر شد تا بوشهر در سال 1400 به عنوان نخستین پایتخت قرآنی ایران انتخاب شود.

حضور حجت الاسلام قرائتی در آیین معرفی پایتخت قرآنی آیین اعلام رسمی انتخاب بوشهر به عنوان پایتخت قرآنی کشور امروز در سالن کوثر استانداری بوشهر برگزار و در این مراسم حجت الاسلام محسن قرائتی، معلم و مفسر قرآن کریم، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر سخنرانی می کنند.

امضای تفاهم نامه همکاری بین استانداری بوشهر و معاونت قرآن و عترت ارشاد همچنین امضای تفاهم نامه همکاری بین استانداری بوشهر و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان بوشهر به عنوان اولین پایتخت قرآنی کشور معرفی شد

استان بوشهر به عنوان اولین پایتخت قرآنی کشور معرفی شد