مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 05:352021-05-31اقتصادي

آغاز برداشت خوشه های طلایی در آرادان/ 3600 هکتار از مزارع زیرکشت گندم


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آرادان از آغاز برداشت خوشه های طلایی گندم از مزارع این شهرستان خبر داد و گفت: امسال سه هزار و 600 هکتار از مزارع شهرستان آرادان زیر کشت گندم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، امیرحسین شاه حسینی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران به ارقام کشت شده گندم در مزارع این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: ارقام کشت شده شامل سیوند، پارسی و رخشان است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آرادان افزود: برداشت گندم از چهارم خردادماه آغاز و پیش بینی می شود تا پایان خرداد ادامه یابد.

شاه حسینی تصریح کرد: تعداد هفت دستگاه کمباین بومی و 25 دستگاه کمباین مهاجر کار برداشت گندم را در این شهرستان به عهده دارند.

وی گفت: همچنین تعداد 10 اکیپ برداشت متشکل از کارشناسان مجرب در مراکز جهاد کشاورزی این شهرستان بر کار برداشت و تنظیم کمباین ها و خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان نظارت دارند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آرادان از فعالیت و استقرار 2 مرکز خرید گندم در آرادان و داورآباد خبر داد و افزود: در این 2 مرکز خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان صورت می گیرد.

شاه حسینی به اقدامات انجام شده برای حمایت از کشاورزان شهرستان آرادان اشاره کرد و گفت: توزیع بذر اصلاح شده، ارائه خدمات فنی و کارشناسی مانند برگزاری کلاس های آموزشی ترویجی و اطلاع رسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برداشت خوشه های طلایی در آرادان/ 3600 هکتار از مزارع زیرکشت گندم

آغاز برداشت خوشه های طلایی در آرادان/ 3600 هکتار از مزارع زیرکشت گندم