مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 05:152021-05-31اقتصادي

از احداث کارخانه کاشی و سرامیک چینی ها در کرمانشاه چه خبر؟


مدیر مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد، هرچه زودتر عملیات اجرایی کارخانه کاشی و سرامیک چینی ها از سر گرفته شود.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد، هرچه زودتر عملیات اجرایی کارخانه کاشی و سرامیک چینی ها از سر گرفته شود.

فرید خلیلی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت کارخانه کاشی و سرامیک که سرمایه گذاران چینی در کرمانشاه استارت آن را زده اند، گفت: این پروژه به دلیل مشکلات ناشی از بیماری کرونا و محدودیت هایی که برای تردد سرمایه گذاران چینی ایجاد شد، اکنون متوقف است.

وی ادامه داد: این موضوع باعث شد مهلت مجوز سرمایه گذاری پروژه در سال گذشته به اتمام برسد، اما با پیگیری هایی که انجام دادیم و هماهنگی با سرمایه گذاران و همچنین سازمان سرمایه گذاری، مجوز آن تا پایان اسفند سال قبل تمدید و قرار شد از نیمه اسفند کار از سر گرفته شود، اما دوباره به پیک کرونا برخوردیم و در نهایت مهلت مجوز دوباره به اتمام رسید.

مدیر مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کرمانشاه با بیان اینکه دوباره رایزنی هایی با نماینده حقوقی چینی ها انجام شد، تاکید کرد: در این رایزنی هم تمدید مجوز سرمایه گذاری در دستور کار قرار گرفت و با سرمایه گذاران اتمام حجت کردیم که اگر تا دو ماه آینده کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از احداث کارخانه کاشی و سرامیک چینی ها در کرمانشاه چه خبر؟

از احداث کارخانه کاشی و سرامیک چینی ها در کرمانشاه چه خبر؟