مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 04:202021-05-31بين الملل

کمیسیونر عالی حقوق بشر سازمان ملل خواستار تحقیقات درباره مرگ معترضان در کلمبیا شد


به دنبال درگیری های خشونت آمیز میان معترضان و نیروهای ارتش در کلمبیا، کمیسیونر عالی حقوق بشر سازمان ملل خواستار تحقیقات درباره مرگ معترضان ضد دولتی در شهر کالی ، - به دنبال درگیری های خشونت آمیز میان معترضان و نیروهای ارتش در کلمبیا، کمیسیونر عالی حقوق بشر سازمان ملل خواستار تحقیقات درباره مرگ معترضان ضد دولتی در شهر "کالی"، مرکز استان "بایه دل کائوکا" شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری آکسیوس، کلمبیا به تازگی وارد دومین ماه از اعترضات ضد دولتی پیاپی شد که به خاطر اصلاحات مالیاتی پیشنهاد شده آغاز شد اما کمی بعد به یک جنبش اجتماعی متمرکز بر فقر و نابرابری در این کشور تبدیل شد.

کالی ، سومین شهر بزرگ کلمبیا، مرکز این اعتراضات بوده و ایوان دوکو، رییس جمهور این کشور روز شنبه نیروهای ارتش را برای سرکوب ناآرامی ها در این شهر مستقر کرد.

در بیانیه منتشر شده از سوی دفتر میچل باچله، کمیسیونر عالی حقوق بشر سازمان ملل آمده است، از روز جمعه 14 تن در شهر کالی کشته و 98 تن دیگر زخمی شدند و 54 مورد از این جراحت ها نتیجه استفاده از سلاح های گرم بوده است.

ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه ای گفت: آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در جریان دیدار روز جمعه اش با مارتا لوسیا رامیرز ، معاون رییس جمهور و وزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیونر عالی حقوق بشر سازمان ملل خواستار تحقیقات درباره مرگ معترضان در کلمبیا شد

کمیسیونر عالی حقوق بشر سازمان ملل خواستار تحقیقات درباره مرگ معترضان در کلمبیا شد