مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 19:202021-05-30فرهنگي

انتشار آلبوم آهنگساز ایرانی با همراهی 60 موسیقیدان از سراسر جهان


آلبوم موسیقی «صداها و پل ها» به آهنگسازی احسان مطوری با حضور بیش از 60 موسیقیدان از سراسر جهان ساخت شده است و در 25 تیر ماه 1400 (16 جولای 2021) منتشر خواهد شد.

- آلبوم موسیقی صداها و پل ها به آهنگسازی احسان مطوری با حضور بیش از 60 موسیقیدان از سراسر جهان ساخت شده است و در 25 تیر ماه 1400 (16 جولای 2021) منتشر خواهد شد.

احسان مطوری درباره آلبوم صداها و پل ها به ایسنا گفت: این پروژه با همکاری حدود 100 موزیسین، 9 خواننده و 20 استودیو از سراسر دنیا با ساخت 9 قطعه موسیقی به انجام رسیده است.

او که ساکن آمریکاست، درباره هدف از ساخت این آلبوم گفت: در کشوری که زندگی می کنم، به غیر از مولانا و شاید تا حد کمی حافظ و سعدی هیچ کدام از شاعران ایرانی را نمی شناسند.

زمانی که با هنرمندان اینجا معاشرت می کردم، تنها چیزی که از ایران می دانستند مولانا بود که البته افغان ها و ترک ها نیز معتقد هستند مولانا متعلق به آنها است.

مطوری اضافه کرد: در همان زمان پروژه ای را به نام از رودکی تا منزوی در ذهنم تعریف کردم که در نهایت به ساخت آلبوم صداها و پل ها منجر شد.

برای انجام این پروژه، برخی از شاعرانی که در دوره مولانا، سعدی یا حافظ زندگی کرده بودند را پیدا کردم و از نمونه تأثیرات اجتماعی جامعه ای که در آن زندگی کرده بوند، الهام گرفتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار آلبوم آهنگساز ایرانی با همراهی 60 موسیقیدان از سراسر جهان

انتشار آلبوم آهنگساز ایرانی با همراهی 60 موسیقیدان از سراسر جهان