مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 13:552021-05-30سياسي

بررسی مشکلات مرز تمرچین در کمیسیون عمران


سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی مسائل و مشکلات مربوط به مرز تمرچین و چندین پایانه مرزی دیگر ایران با عراق در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی مسائل و مشکلات مربوط به مرز تمرچین و چندین پایانه مرزی دیگر ایران با عراق در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

سید البرز حسینی در گفت وگو با ایسنا، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون مسائل و مشکلات مرز تمرچین با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، رییس سازمان حمل و نقل جاده ای کشور و رییس کل گمرک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

چندین مرز ایران با عراق و مرز تمرچین از لحاظ زیرساختی با مشکلات مختلفی مواجه هستند که تردد مسافران و ترانزیت را با کندی مواجه کرده است.

وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به مراودات تجاری ایران و عراق باید هر چه سریع تر مشکلات مرز تمرچین مورد برسی قرارگرفته و نسبت به رفع آن اقدام شود.

مسئله اصلی به نارضایتی های سازمان گمرک کشور و برخی دستگاه ها از عملکرد پیمانکار این پایانه مرزی و وضعیت نامناسب خدمات رفاهی و زیرساختی این مجموعه بود که مقرر شد این موضوع در کمیته ای مورد بررسی قرار گرفته و گزارش آن ظرف مدت 10 روز به کمیسیون برای ارسال به هیات رییسه مجلس جهت قرائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات مرز تمرچین در کمیسیون عمران

بررسی مشکلات مرز تمرچین در کمیسیون عمران