مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 12:252021-05-30سياسي

ممنوعیت راه اندازی کارناوال های انتخاباتی در اردبیل/برخورد با متخلفان تشدید می شود


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل بر لزوم رعایت شیوه نامه بهداشتی در ستادهای انتخابات در اردبیل تاکید کرد و گفت: با ناقضان این مهم به شدت برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه هنوز خطر آن در منطقه به طور جدی احساس می شود، هر گونه فعالیت ستادهای انتخابات زیر ذره بین دادستانی اردبیل است.

وی با اشاره به اینکه تأمین سلامت عمومی در انتخابات پیش رو اصلی ترین رویکرد دستگاه قضایی است، افزود: نظارت بر تخلفات انتخاباتی در کنار تخلفات بهداشتی در دستور کار دادستانی اردبیل است چرا که بر سر سلامت و امنیت مردم با هیچ کسی تعارف نداریم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تصریح کرد: هر گونه بی توجهی به پروتکل های بهداشتی و نقض شیوه نامه های ابلاغی به منزله تهدید جدی سلامت عمومی بوده و اصلی ترین راه پیشگیری از این موضوع نظارت کامل بر تجمعات و گردهمایی های ستادهای انتخابات داوطلبان است.

طباطبایی از ممنوعیت ایجاد کارناوال های تبلیغاتی در اردبیل خبر داد و افزود: در صورت مشاهده هر گونه تجمعات یا کاروان های شادی در سطح شهر یا در مقابل ستادهای انتخاباتی داوطلبان ریاست جمهوری یا شوراهای اسلامی شهر با متخلفان به شدت برخورد می شود.

وی به حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی تاکید و اظهار کرد: این یک مسئله شرعی بوده و امید واریم مردم ما با رعایت کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت راه اندازی کارناوال های انتخاباتی در اردبیل/برخورد با متخلفان تشدید می شود

ممنوعیت راه اندازی کارناوال های انتخاباتی در اردبیل/برخورد با متخلفان تشدید می شود