مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 10:252021-05-30حوادث

دستگیری 102 سارق و قاچاقچی موادمخدر و کالا در استان مرکزی


جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری 102 نفر سارق، خرده فروش مواد مخدر و قاچاقچی کالا در عملیات های روز گذشته پلیس استان خبر داد.

- به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، یوسف سپهوند گفت: از جمله اولویت های پلیس در بسترسازی امنیت پایدار، پیشگیری از سرقت و برخورد با سارقان در سطح جامعه است.

وی با اشاره به رشد روز افزون تماس های تقدیر شهروندان از عملکرد مأموران پلیس با سامانه 197 خاطر نشان کرد: پلیس بر اساس نظرسنجی ها و ارزیابی های صورت گرفته، همواره یکی از دستگاه های برتر از نظر کسب رضایتمندی مردمی بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به گوشه ای از اقدامات پلیس استان بیان کرد: در عملیات های روز گذشته، پلیس استان، 6 قاچاقچی کالا قاچاق شناسایی، دستگیر و از آنان 3 میلیارد و 785 میلیون ریال انواع کالای قاچاق کشف شد.

سپهوند با اشاره به مبارزه قاطعانه پلیس با سارقان تصریح کرد: در این روز 34 سارق نیز شناسایی و دستگیر و در اعترافاتشان 62 فقره انواع سرقت از آنها کشف شد.

وی با تأکید بر اهمیت مبارزه هدفمند پلیس با گسترش مواد مخدر در جامعه یادآور شد: در عملیات های روز گذشته پلیس 43 نفر در ارتباط با جرایم مختلف مواد مخدر شناسایی، دستگیر و یک کیلو و 300 گرم تریاک نیز در بازرسی از آنان کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 102 سارق و قاچاقچی موادمخدر و کالا در استان مرکزی

دستگیری 102 سارق و قاچاقچی موادمخدر و کالا در استان مرکزی