مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 08:252021-05-30اقتصادي

روحانی: دولت برغم محدودیت ها، برای حمایت از آسیب دیدگان از کرونا تلاش کرده و می کند


حمایت های صورت گرفته در سه بخش خانوارها از جمله تسهیلات ودیعه اجاره مسکن و حمایت از بنگاه ها شامل اعطای تسهیلات ارزان، حمایت های مرتبط با حوزه برق و گاز، - تامین اجتماعی، هزینه های عوارض شهرداری و بیمه بیکاری برای شاغلین بیکار شده در اثر محدودیت های کرونایی از مهمترین محورهای این گزارش بود.

دویست و بیست و نهمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت روز یکشنبه به ریاست رییس جمهور برگزار و در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده درخصوص حمایت ها و کمک های لازم درمقابله با تبعات اقتصادی کرونا در سال 1399 ارائه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به تصویب تمدید تسهیلات و حمایت های کرونایی از بنگاه ها و کسب و کارها پیشنهادها برای حمایت از کسب و کارها در سال 1400 در محورهای مختلف مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

حمایت های صورت گرفته در سه بخش خانوارها از جمله تسهیلات ودیعه اجاره مسکن و حمایت از بنگاه ها شامل اعطای تسهیلات ارزان، حمایت های مرتبط با حوزه برق و گاز، تامین اجتماعی، هزینه های عوارض شهرداری و بیمه بیکاری برای شاغلین بیکار شده در اثر محدودیت های کرونایی از مهمترین محورهای این گزارش بود.

رییس جمهور در این زمینه با اشاره به آثار و زیان های سنگین ناشی از شیوع بیماری کووید 19 در شرایط جنگ تمام عیار اقتصادی ، تاکید کرد: دولت به رغم محدود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: دولت برغم محدودیت ها، برای حمایت از آسیب دیدگان از کرونا تلاش کرده و می کند

روحانی: دولت برغم محدودیت ها، برای حمایت از آسیب دیدگان از کرونا تلاش کرده و می کند