مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 08:152021-05-30پزشكي

حدود 10 هزار جهرمی تاکنون علیه کرونا واکسینه شده اند


رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم اعلام کرد که از ابتدای اجرایی شدن طرح ملی واکسیناسیون علیه کرونا، حدود 10 هزار نفر در جهرم واکسینه شده اند.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم اعلام کرد که از ابتدای اجرایی شدن طرح ملی واکسیناسیون علیه کرونا، حدود 10 هزار نفر در جهرم واکسینه شده اند.

دکتر محمد رحمانیان یکشنبه 9 خرداد در جلسه ستاد دانشگاهی مدیریت کرونای علوم پزشکی جهرم، با بیان اینکه تاکنون 9747 نفر در جهرم دوز اول و دوم واکسن را دریافت کرده اند، گفت: جمع کل دوزهای واکسن تزریق شده در نوبت های اول و دوم 15 هزار و 727 دوز بوده است.

این مقام مسئول گفت: از کل افراد واکسینه شده 1863 نفر واکسن اسپوتنیک وی روسی، 7570 نفر واکسن سینوفارم چینی و 314 نفر واکسن بهارات هند دریافت کرده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اضافه کرد: بخشی از این افراد، هنوز نوبت دوم واکسن خود را دریافت نکرده اند و متناسب با نوع واکسن، زمان تزریق نوبت دوم مشخص شده است.

به گفته وی 5980 نفر در جهرم واکسن استرازنکا دریافت کرده اند و با توجه به فاصله 12 هفته ای برای دریافت دوز دوم این واکسن، هنوز موعد تزریق این نوبت، نرسیده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: در حال حاضر اولویت واکسیناسیون برای سالمندان بالای 70 سال است که برای دریافت نوبت واکسیناسیون حتما باید در سامانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 10 هزار جهرمی تاکنون علیه کرونا واکسینه شده اند

حدود 10 هزار جهرمی تاکنون علیه کرونا واکسینه شده اند