مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 06:302021-05-30سياسي

اظهار نظرهایمان باعث دل سردی مردم در انتخابات نشود


مراقب اظهار نظرهایمان باشیم تا موجب دلسردی مردم در انتخابات و حواشی دشمن شاد کن نشویم .

- ، انتخابات را عرصه نقش آفرینی مردم در سرنوشت چهار ساله شأن دانست و گفت: اظهار نظرها به نحوی باشد که منجر به دلسردی مردم از مشارکت در انتخابات و حواشی دشمن شاد کن نشود.

وی تصریح کرد: کسانی را انتخاب کنید که انقلابی، عدالت خواه، ضد فساد و معتقد به مردم و جوانان باشند، چرا که چنین دولتی می تواند امورات کشور را سامان دهد.

حجت الاسلام موسوی خرم خطاب به کاندیداهای انتخاباتی نیز گفت: همگان در مقابل قانون تسلیم و خاضع باشند و از پرداختن به حواشی و رفتارهای دشمن شاد کن پرهیز کنند.

امام جمعه لارستان در ادامه با استناد به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات و دولت جوان انقلابی نیز ابراز کرد: منظور از دولت جوان انقلابی دولتی که همه اعضای آن در رده سنی 30 تا 35 سال باشند نیست که در آن صاحبان تجربه و کارآزمودگان و دنیادیدگان نادیده گرفته شوند.

رییس شورای فرهنگ عمومی لارستان استفاده از جوانان مؤمن و انقلابی در بخش های مختلف مدیریتی کشور را مهم دانست و گفت: دولتی که سر کار می آید باید اعتقاد به جوانان داشته باشد، زیرا اگر چنین دولتی سر کار بیاید، قطعاً مشکلات قابل حل و زمینه تحقق آرمان ها فراهم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهار نظرهایمان باعث دل سردی مردم در انتخابات نشود

اظهار نظرهایمان باعث دل سردی مردم در انتخابات نشود