مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 04:352021-05-30سياسي

عواقب یارکشی در خانه/بچه ها مشاور یا میانجی والدین نیستند!


یکی از مهمترین اشتباهات برخی از والدین این است که تصور می کنند می توانند از بچه هایشان به عنوان ابزار میانجی در بین دعواها یا مشکلات زناشویی شان استفاده کنند یا اینکه در مواقع اختلاف با همسر از آنها به عنوان مشاور بهره ببرند، - ـ زهره سعیدی: خانواده یک سیستم است که چون سیستم های دیگر نیاز به بررسی و واکاوی دارد وهرچند وقت یک بار می بایست غبار از مسائل و مشکلات آن زدوده شود.

 در بین تکنیک های مهم فرزندپروری که البته شاید خیلی از ما آنها را ندانیم و تنها براساس غرایزمان به پرورش فرزندانمان بپردازیم، نکات جزیی و البته کلیدی و مهمی وجود دارد که تک تک آنها در بزرگسالی و در زندگی های زناشویی و موفقیت های شغلی و آینده فرزندانمان اثرگذار است.

اینکه بچه ها در چه نوع خانواده از سالم تا ناسالم تربیت بشوند، قطعا در روند بزرگسالی شان اثرگذار است.

اما برخی موارد ممنوعه برای تربیت کودک وجود دارد که متأسفانه والدین نسبت به آنها بی تفاوت یا بی توجه هستند که از ساده ترین آنها مثل تنبیه بدنی و خشونت کلامی و جسمی گرفته تا رفتارهای ناشایست دیگر در تربیت بچه ها مثال زدنی هستند.

علاوه بر این موارد برخی از والدین که گاه و بی گاه دچار اختلافاتی با هم می شوند نیز بچه ها را به عنوان میانجی و رابط بین دعواها یا مشکلات خود و در مقابل آشتی کردن هاشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عواقب یارکشی در خانه/بچه ها مشاور یا میانجی والدین نیستند!

عواقب یارکشی در خانه/بچه ها مشاور یا میانجی والدین نیستند!