مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 03:252021-05-30سياسي

ساماندهی گذر آقانجفی معطل نامه نگاری ها


رییس کمیسیون معماری، عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با اعلام اسامی گروه هایی که طرحشان در نشست «کمیته داوری طرح های پیشنهادی گذر آقا نورالله نجفی» به عنوان طرح برگزیده انتخاب شده، - ایسنا/اصفهان رییس کمیسیون معماری، عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با اعلام اسامی گروه هایی که طرحشان در نشست کمیته داوری طرح های پیشنهادی گذر آقا نورالله نجفی به عنوان طرح برگزیده انتخاب شده، خبر داد که نامه ی حاوی این نتیجه روزهای ابتدایی اردیبهشت ماه به اداره کل راه و شهرسازی اصفهان ارسال شده است.

شیرین طغیانی به ایسنا گفت: پیرامون گذر آقانورالله نجفی بحث های زیادی مطرح بود و نهایتاً مقرر شد که در جلسه ای، طرح گروه های متخصص برای ساماندهی این گذر مورد داوری قرار بگیرد.

وی ادامه داد: بر این اساس، پنج طرح از بخش خصوصی، یک طرح از اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان و یک طرح از سوی سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان در این نشست که سی ام دی ماه سال گذشته در اصفهان برگزار شد، مورد بررسی هفت داور قرار گرفت.

رییس کمیسیون معماری، عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان یادآور شد: این داوران به پیشنهاد گروه های شرکت کننده انتخاب شده بودند که پنج تن از آنان در جلسه ی داوری حضور داشتند و دو نفر دیگر، بعد از بررسی طرح های ارسالی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی گذر آقانجفی معطل نامه نگاری ها

ساماندهی گذر آقانجفی معطل نامه نگاری ها