مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 03:002021-05-29سياسي

کدام نامزد بیشترین رأی مثبت و کمترین رأی منفی را دارد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ایسپا در نظرسنجی خود به تاریخ 5 و 6 خرداد از مردم پرسیده به کدام یک از نامزد ها به هیچ وجه رای نمی دهید؟ پاسخ دهندگان اجازه داشته اند بیشتر از یک نفر را معرفی کنند و در میان پاسخ دهندگان هنوز مردد هستند، - یک مرکز افکارسنجی می گوید: سید ابراهیم رییسی، کمترین رای منفی را در میان نامزد ها دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ایسپا در نظرسنجی خود به تاریخ 5 و 6 خرداد از مردم پرسیده به کدام یک از نامزد ها به هیچ وجه رای نمی دهید؟ پاسخ دهندگان اجازه داشته اند بیشتر از یک نفر را معرفی کنند و در میان پاسخ دهندگان هنوز مردد هستند، 9/2 درصد گفته اند رییسی، 19/2 درصد سعید جلیلی، 20/3 درصد قاضی زاده هاشمی، 21/7 درصد علیرضا زاکانی، 22/9 درصد مهرعلیزاده، 23/5 درصد محسن رضایی و 28 درصد عبدالناصر همتی.

در میان پاسخ دهندگان هم که قطعا و به احتمال زیاد در انتخابات شرکت می کنند، رای های منفی (به هیچ وجه به این یا آن نامزد رای نمی دهند)، این گونه است: رییسی 4/5 درصد، جلیلی 19/1 درصد، قاضی زاده 20/5 درصد، محسن رضایی 21/1 درصد، علیرضا زاکانی 21/8 درصد، مهرعلیزاده 24/2 درصد، همتی 29/8 درصد.

ایسپا از کسانی که قطعا و به احتمال زیاد در انتخابات شرکت می کنند، درباره رای آن ها به نامزد های مختلف می پرسد که پاسخ ها به شرح زیر است: رییسی 43/9


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام نامزد بیشترین رأی مثبت و کمترین رأی منفی را دارد؟

کدام نامزد بیشترین رأی مثبت و کمترین رأی منفی را دارد؟