مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 18:302021-05-29سياسي

تلاش حاکمیت، جبران نداشته های خراسان شمالی است


تلاش حاکمیت این است تا نداشته ها و کمبودهای استان تا حد امکان جبران شود.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: تلاش حاکمیت این است تا نداشته ها و کمبودهای استان تا حد امکان جبران شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی شجاعی در شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان شمالی اظهار کرد: همه اجزای حاکمیت در استان در کنار هم هستند تا با خدمت به مردم در راستای رفع کمبودهای استان تلاش کنند.

وی افزود: وقتمان را در استان برای مسائل بی موردی که بعضاً در کشور دیده می شود تلف نمی کنیم و هدف ما رفع مشکلاتی است که از گذشته در استان وجود داشته.

وی ادامه داد: وضعیت نامناسب استان در زیرساخت ها و نداشته ها، به خاطر تازه تأسیس بودن استان نیست؛ بلکه علت آن عدم اولویت بندی مشخص در استان است.

نباید بعد از گذشت 17 سال از تأسیس استان، همانند استان پنج ساله رفتار کنیم.

شجاعی با تاکید بر اینکه از هر شرایطی برای رفع کمبودها استفاده می کنیم گفت: حوادث طبیعی قطعاً برای مردم خوشایند نیست و سبب زحمت آن ها می شود اما ما از آن به عنوان فرصتی برای برطرف کردن نداشته های مردم استفاده می کنیم.

وی افزود: به عنوان مثال، در سیل سال 98 که خسارات های بسیاری به استان وارد شد، تلاش کردیم تا منازل روستایی را به صورت استاندارد بازسازی کنیم و موفق شدیم رتبه سوم کشور را در ساخت واحد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش حاکمیت، جبران نداشته های خراسان شمالی است

تلاش حاکمیت، جبران نداشته های خراسان شمالی است