مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 15:102021-05-29بين الملل

الجزایر از بازگشایی گذرگاه مرزی با لیبی خبر داد


بعد از بسته بودن طولانی مدت گذرگاه های مرزی میان لیبی و الجزایر به دلیل جنگ و تنش مرزی وزیر خارجه الجزایر امروز، شنبه بازگشایی گذرگاه الدبداب در مرزهای مشترک با لیبی را اعلام کرد.

- بعد از بسته بودن طولانی مدت گذرگاه های مرزی میان لیبی و الجزایر به دلیل جنگ و تنش مرزی وزیر خارجه الجزایر امروز، شنبه بازگشایی گذرگاه الدبداب در مرزهای مشترک با لیبی را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه المیادین، صبری بوقادوم، وزیر خارجه الجزایر امروز، شنبه اعلام کرد: عبدالمجید تبون، رییس جمهوری الجزایر دستور بازگشایی گذرگاه مرزی الدبداب با لیبی را صادر کرد.

بوقادوم اظهار کرد: ما درصدد تکمیل مذاکرات خط آبی بین غرب طرابلس و الجزایر هستیم.

او اضافه کرد: بار دیگر حمایت کامل الجزایر از تلاش های شورای ریاستی و امنیت لیبی و تحقق آشتی را اعلام می داریم و آن را مقدمه برگزاری انتخابات سراسری آزاد و شفاف می دانیم.

وزیر خارجه الجزایر همچنین تاکید کرد: الجزایر همایش تجار لیبی - الجزایر را با حضور 135 تاجر برگزار می کند که توافقنامه های مشارکتی و بالا بردن سطح تبادلات تجاری بین دو کشور را رقم خواهد زد.

رییس پارلمان لیبی در طبرق در دومین سفرش به الجزایر در کمتر از یک ماه در ژوییه به الجزایر رفت و با رییس جمهوری، رییس پارلمان و وزیر خارجه الجز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الجزایر از بازگشایی گذرگاه مرزی با لیبی خبر داد

الجزایر از بازگشایی گذرگاه مرزی با لیبی خبر داد