مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 13:302021-05-29اقتصادي

توصیه های ایمنی جهت استفاده ازآسانسور در زمان قطع برق


مدیرکل استاندارد فارس به تشریح چگونگی استفاده از آسانسوردر زمان قطع برق پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در پی قطعی های مکرر برق در چند روز اخیر اداره کل استاندارد فارس  نکاتی را برای مواقع قطعی برق و محبوس شدن در آسانسور اعلام کرد.

در حال حاضر با توجه به قطعی برق در مناطق مختلف شهر و محبوس  شدن افراد در آسانسورهای مجموعه های مسکونی، تجاری، اداری و آسانسورهای پل های عابر پیاده افزایش یافته و برخی شهروندان گمان می کنند اگر آسانسوری که بین طبقات گیر کند، با خطر سقوط مواجه می شود.

از همین رو این تصور وجود دارد که فرد محبوس در آسانسور باید بکوشد هر چه سریع تر از آسانسور خارج شود؛ در صورتی که چنین تفکری کاملا اشتباه است.

مدیرکل استاندارد فارس در این خصوص توصیه های ایمنی را به شهروندان داشته که  ضروری است شهروندان این مطالب را به دقت مطالعه کرده و در تابلوی اعلانات ساختمان نصب کنند.

مدیرکل استاندارد فارس در این خصوص گفت : آگاهی شهروندان از نکات ایمنی ورعایت انها درزمان اتفاق قطع برق در آسانسور بسیار حیاتی است.

رهنما توصیه کرد: اگر پس از خروج اعضای خانواده از آپارتمان برق قطع شد، حتما بررسی کنید که آنها از آسانسور خارج شده اند یا نه و اگر در ساختمان تنها هستید ، ترجیحا از آسانسور استفاده نکنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های ایمنی جهت استفاده ازآسانسور در زمان قطع برق

توصیه های ایمنی جهت استفاده ازآسانسور در زمان قطع برق