مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 09:052021-05-29پزشكي

واکسیناسیون ملایری ها در 3 مرکز بهداشتی و یک پایگاه خودرویی


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر به انجام طرح واکسیناسیون کرونا در سه مرکز بهداشتی درمانی شهرستان اشاره کرد و گفت: در تمامی مراکز خدمات جامع سلامت روستاهای شهرستان در روزهای یکشنبه طرح واکسیناسیون کرونا انجام می شود.

- ایسنا/همدان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر به انجام طرح واکسیناسیون کرونا در سه مرکز بهداشتی درمانی شهرستان اشاره کرد و گفت: در تمامی مراکز خدمات جامع سلامت روستاهای شهرستان در روزهای یکشنبه طرح واکسیناسیون کرونا انجام می شود.

دکتر محسن ترکاشوند در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به راه اندازی چهارمین پایگاه خودرویی واکسیناسیون در هفته گذشته در این شهرستان تصریح کرد: با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر چهارمین پایگاه خودرویی واکسیناسیون راه اندازی شد و در روزهای آینده نیز پنجمین پایگاه در باشگاه کارگران ملایر کار خود را آغاز می کند.

وی با تأکید بر اینکه راه اندازی این مراکز سبب عدم معطلی و ازدحام در مراکز واکسیناسیون و نیز تسریع در تزریق واکسن می شود، افزود: پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون فرصتی برای سالمندان و شهروندانی که تمایل به واکسیناسیون در فضای عمومی ندارند، فراهم می کند تا واکسن خود را به صورت خودرویی در این مراکز تزریق کنند و با توجه به دسترسی مناسب سواره رو و وضعیت جغرافی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون ملایری ها در 3 مرکز بهداشتی و یک پایگاه خودرویی

واکسیناسیون ملایری ها در 3 مرکز بهداشتی و یک پایگاه خودرویی