مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 08:052021-05-29سياسي

تشدید بازرسی برای جلوگیری از تجاوز به حریم منابع آب فارس


مدیر حفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت آب منطقه ای فارس از تشکیل گروه های بازرسی و نظارت و تشدید پایش ها برای ممانعت از تجاوز به بستر و حریم منابع مختلف آب در این استان خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیر حفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت آب منطقه ای فارس از تشکیل گروه های بازرسی و نظارت و تشدید پایش ها برای ممانعت از تجاوز به بستر و حریم منابع مختلف آب در این استان خبر داد.

علی اکبر بازیار با اشاره به اینکه تامین آب بخش های شرب و صنعت در شهرستان های شیراز، مرودشت، زرقان و خرامه از سد درودزن انجام می شود، گفت: حفاظت کمی و کیفی آب دریاچه سد درودزن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آب منطقه ای فارس، بازیار با بیان اینکه هرگونه تصرف در حریم و بستر دریاچه سد درودزن باعث تهدید منابع آب شرب از لحاظ کمی و کیفی می شود، خاطرنشان کرد که با توجه به کاهش بارندگی ها و محدودیت در منابع آب، حفظ و حراست از منابع آبی موجود اولویت اصلی است.

بازیار ادامه داد: در اواخر سال 1399 حدود 300 حلقه چاه غیرمجاز واقع در اراضی محدوده بستر و حریم دریاچه سد درودزن پر شدند و اراضی مذکور رفع تصرف شد.

مدیر حفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت آب منطقه ای فارس گفت: شرکت آب منطقه ای فارس به منظور حفاظت کمی و کیفی منابع آب استراتژیک و تأمین کننده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید بازرسی برای جلوگیری از تجاوز به حریم منابع آب فارس

تشدید بازرسی برای جلوگیری از تجاوز به حریم منابع آب فارس